Головна

Реєстрація

Вхід
Понеділок, 06.05.2024, 15:14
Вітаю Вас Гість | RSS
МЕНЮ
Категорії цікавого
Загальні новини [0]
Резонанс [43]
Економіка і внутрішня політика [139]
Міжнародна економіка [27]
Геополітика [11]
Енергетична безпека [25]
Бізнес [5]
Особистості [13]
Козацькому роду нема переводу [13]
Культурний простір [3]
Соціум [32]
Корупція [19]
Система, що пронизує всю державу
Освіта [23]
Життя... [8]
Екологія [5]
Це варто прочитати [6]
Це варто послухати/побачити [14]
Не салом єдиним... [6]
Гу-мор [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2008 » Жовтень » 27 » ОПЕРАЦІЯ-РЕАНІМАЦІЯ
20:18
ОПЕРАЦІЯ-РЕАНІМАЦІЯ

Автомобільні гіганти на межі банкрутства

  General Motors Corp. (GM) і Chrysler LLC провели вихідні за столом переговорів, оскільки сувора реальність спаду американської економіки змусила компанії перебороти конкурентні розбіжності і спробувати домовитися про злиття.

Про це заявляє агентство "Інтерфакс Україна" з посиланням на газету The Wall Street Journal.

Злиття і допомога федерального уряду, схоже, залишаються для двох компаній з детройтської "великої трійки" автовиробників останньою можливістю залишитися на плаву, думають аналітики, тому що їхні резерви висохнуть ще до кінця 2009 року.

Незважаючи на спростування представників обох компаній, експерти почали задаватися питанням про те, як незабаром вони звернуться за захистом від кредиторів відповідно до закону про банкрутство. Заява кожного з цих гігантів про банкрутство може викликати ланцюгову реакцію не тільки в автомобільній промисловості США, але й у Європі й Азії.

Крах автомобільних імперій може стати непосильним тягарем для федерального уряду, якому доведеться вирішувати проблеми безробіття і пенсійного забезпечення співробітників таких компаній, пише видання WSJ.

За останні тижні представники автомобільної галузі США і політичні лідери штату Мічіган запропонували вже три плани з уливання федеральних коштів в об'єднану корпорацію GM-Chrysler, у тому числі з фондів Troubled Asset Relief Program (TARP).

GM і Chrysler знадобиться близько 10 млрд. дол. нового капіталу, щоб здійснити необхідні звільнення, закрити заводи, провести інтеграцію компаній і забезпечити їх ліквідністю на перший час, повідомляють джерела, що беруть участь в обговоренні угоди.

"Ми очікуємо, що GM вичерпає свої грошові резерви менш ніж за 12 місяців без зовнішнього втручання - будь то консолідація або допомога уряду. Ми вважаємо, що Chrysler знаходиться в такому ж становищі. Серпень 2009 або грудень 2009 - їхні резерви незабаром висохнуть", - впевнений аналітик автопрому Deutshce Bank Рід Лаш.

http://www.epravda.com.ua/news/49058ec397788/

Категорія: Економіка і внутрішня політика | Переглядів: 650 | Додав: Semson
Всього коментарів: 4
24.11.2008
4. Рудиченко Ростислав Ігорович (Steelhammer) [Матеріал]
Насправді ж світові автомобільні гіганти все ще надіються врятувати себе й вийти з скрутного становища... Борги General Motors на сьогоднішній день становлять більше 40 млрд. $ але вони все ж хочуть довести уряду можливість повернення держкредиту вразі його отримання.... wacko

30.10.2008
3. Бондаренко Денис Володимирович (DEN) [Матеріал]
А чи потрібно автомобілі взагалі виробляти? biggrin biggrin biggrin

30.10.2008
2. Semson (Semson) [Матеріал]
Занадто жирно купувати нове авто раз на 2...3 роки як то відбувається в розвинених країнах. До таких темпів споживання звикли автовиробники, а тепер в умовах кризи їм прийдеться зменшувати об"єми виробництва smile

30.10.2008
1. Рудиченко Ростислав Ігорович (Steelhammer) [Матеріал]
Такі проблеми мають не лише General Motors i Chrysler, але й потужні автомобільні гіганти, такі як Mitsubishi Motors, які вирішили зменшити свої об'єми виробництва в Японії, оскільки купівельна спроможність зменшується і попит на нові автомобілі стає ще меншим. Тому за декілька місяців корпорація буде збирати на трьох нових заводах на 100 тис. авто менше.
Такі ж проблеми стосуються ще одного японського автомобільного гіганта Toyota. Вперше за 10 років компанія спостерігає зменшення попиту на нові авто, тому скорочують виробництво на 2%.
Також і Nissan буде виробляти на 65 тис. авто менше, а також зменшить виробництво в Європі на 3%.
З цього можна зробити висновок, що і далі об'єм виробництва цих компаній буде зменшуватись,а тому й робочий штат цих компаній буде зменшуватись, тому не виключено, що це може призвести до занепаду цих компаній, а то і зникнення.
Причини цим проблемам очевидні: перш за все це світова економічна криза, також високі ціни на пальне і не стабільний курс $...

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Жовтень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів цікавого
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляється системою uCoz