Головна

Реєстрація

Вхід
Віторок, 30.04.2024, 11:47
Вітаю Вас Гість | RSS
МЕНЮ
Категорії цікавого
Загальні новини [0]
Резонанс [43]
Економіка і внутрішня політика [139]
Міжнародна економіка [27]
Геополітика [11]
Енергетична безпека [25]
Бізнес [5]
Особистості [13]
Козацькому роду нема переводу [13]
Культурний простір [3]
Соціум [32]
Корупція [19]
Система, що пронизує всю державу
Освіта [23]
Життя... [8]
Екологія [5]
Це варто прочитати [6]
Це варто послухати/побачити [14]
Не салом єдиним... [6]
Гу-мор [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2010 » Лютий » 19 » Апетити казнокрадів безмежні - Київський міст коштує захмарні гроші
20:57
Апетити казнокрадів безмежні - Київський міст коштує захмарні гроші
Франція та Україна подарували світу два шедеври – чий кращий?
(як вкрасти мільйон)
 
Ось, кажуть, українці як і весь пострадянський простір, деградують, що немає у нас нічого яскравого, нового і корисного.
Не згоден я. Є речі, які, окрім наших співвітчизників, ніхто в світі не може зробити краще.
 
На ваш суд два шедеври – закордонний і наш.
Франція, Віадук Мійо
Віадук Мійо (le Viaduc de Millau) – вантовий автодорожній міст, який проходить через долину річки Тарн поблизу міста Мійо (Франція). Це найвищий транспортний міст у світі, одна з його опор має висоту 341 метр – трохи вище за Ейфелеву вежу, і всього на 40 метрів нижче, ніж Empire State Building.

Віадук Мійо складається з восьмипролітного сталевого дорожнього полотна, підтримуваного вісьмома сталевими колонами. Дорожнє полотно важить 36000 тонн, має довжину 2460 метрів, ширину 32 і глибину 4,2 метра. Кожний з шести центральних прольотів має довжину 342 метри, два крайніх – по 204 метри. Дорога має невеликий ухил в 3%, спускаючись з півдня на північ, і кривизну радіусом 20 кілометрів, щоб дати водіям кращий огляд. Рух здійснюється в дві смуги в кожному напрямку. Висота колон варіюється від 77 до 246 метрів, діаметр найдовшої колони – 24,5 метра біля фундаменту і 11 метрів біля дорожнього полотна. Кожна опора складається з 16 секцій, кожна з яких важить 2230 тонн. Секції збиралися на місці з частин масою 60 тонн, 4 метри шириною і 17 – завдовжки. Кожна з опор підтримує пілони заввишки 97 метрів. Спочатку були зібрані колони, разом з тимчасовими опорами, потім частини полотна висувалися через опори за допомогою гідравлічних домкратів, керованих з супутника, на 600 міліметрів кожні 4 хвилини.

Віадук був створений за контрактом французького уряду з «Ейфаж груп» – французькою конструкторською компанією, що побудувала також Ейфелеву вежу, – терміном дії на 75 років. Корпорація стягуватиме мито відповідно до тарифу: €4,90 – для легких автомобілів, за винятком пікових місяців (€6,60 у липні і серпні) і €20 – для великих автомобілів. В окремі літні дні мостом проходить більше 50000 машин.
Бюджет – 475 млн. доларів. Побудований за 3 роки. Відкритий 16 грудня 2004 року. Офіційний сайт: http://www.leviaducdemillau.com
1,6-мильний віадук Мійо описують як один з найпрекрасніших мостів у світі. Він одночасно є і витвором мистецтва, й інженерним шедевром. Архітектор моста, сер Норман Фостер, стверджує, що поїздка над долиною річки Тарн на висоті 270 метрів дає незабутнє відчуття «польоту на машині».

Україна, автомобільний міст через Дніпро, Київ
Є частиною Дарницького залізнично-автомобільного комплексу. Загальна протяжність моста 1,066 км., 6 смуг руху автомобільного транспорту. Точних характеристик елементів моста немає у відкритому доступі. Але зрозуміло, що палі моста не вищі за Ейфелеву вежу, стандартний проект залізобетонного моста, без технічних і творчих вишуканих деталей.

Бюджет: 840 млн. доларів. Будується 5,5 років, ще не побудований. Офіційного сайту немає (бюджет не дозволяє, напевно).
Це теж шедевр. Наші чиновники проявили неймовірну винахідливість у тому, щоб роздути бюджет моста до космічних розмірів, витягнути ці гроші, успішно списати їх, так і не побудувавши при цьому міст (за офіційними даними міст готовий на 98%). Відомо, наприклад, при середньоринковій вартості заливки одного куба бетону в 2 тисячі гривень деякі підрядчики брали за цю роботу 4 тисячі.

Ви думаєте, це легко? В жодному разі. Ну, коштує міст від сили 300 мільйонів доларів, а ти піди, спробуй його розтягнути до восьмисот сорока. Наші безликі бюрократи-злодії – це еліта, можна відправляти сміливо за кордон на селекцію. Можна було б організувати курси підвищення кваліфікації для зарубіжних чиновників-казнокрадів. Проблема в тому, що в усьому світі вони не можуть працювати – немає умов. Цей вид мешкає тільки у нас, він унікальний (як і унікальна стійкість українських людей до подібних явищ).
Володимир Змаженко
 

 
 http://www.unian.net/ukr/news/news-363666.html

Категорія: Корупція | Переглядів: 699 | Додав: Semson
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Лютий 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Архів цікавого
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляється системою uCoz